poniedziałek, 10 października 2016

METODA BAKING, RECENZJA PUDRU RYŻOWEGO PIERRE RENE PROFESSIONAL LOOSE POWDER

Hej Kochani ;) 

Pozostawia na skórze uczucie gładkości i zapewnia satynowe wykończenie makijażu. Utrzymuje się do 16 godzin. Redukuje świecenie i matuje... Tak o tym produkcie pisze producent. W takim razie z czym do Was dzisiaj przychodzę? Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pudru ryżowego od Pierre Rene. Nie wiem czemu tak długo zwlekałam z podzieleniem się z Wami opinią na temat tego produktu, bo już prawie kończę drugie opakowanie. Na pewno są duże plusy tej sytuacji - produkt został doskonale przeze mnie przetestowany. Nie przedłużajmy i zajmijmy się w końcu Naszym bohaterem.




......

A teraz kilka słów od producenta: 
LOOSE POWDER marki Pierre René. Profesjonalny puder sypki do utrwalania makijażu. Pozostawia na skórze uczucie gładkości i zapewnia satynowe wykończenie makijażu. Utrzymujące się do 16 godzin. Redukuje świecenie i matuje. Formuła oparta na minerałach, które gwarantują komfort stosowania oraz utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Delikatna, pyłkowa konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze i nie pozostawia białych śladów. Skład został wzbogacony przyjemną nutą zapachową. Opakowanie wyposażono w kratkę dozującą, która znacznie ułatwia nabieranie. Kosmetyk testowany dermatologicznie. HIPOALERGICZNY.




                                    ......

To skoro już doskonale wiemy, co gwarantuje Nam producent. Nadszedł najwyższy czas na zestawienie obietnic z rzeczywistością.  


Zacznijmy od tego, że nigdy wcześniej nie używałam pudru ryżowego, aż do momentu kupienia go w sklepie kosmetycznym Kontigo. Od zakupu tego produktu, mój makijaż zmienił się diametralnie. To właśnie z tym produktem poznałam pewne triki makijażowe, które na prawdę warto stosować, ponieważ potrafią odmienić Nasz wygląd. Słyszeliście może o wypiekaniu, metodzie baking? Z tym produktem bardzo łatwo ten efekt uzyskać. Wystarczy nałożyć troszeczkę więcej produktu w miejsca na Naszej twarzy, które chcemy podkreślić np. okolice oczu, szczyty kości policzkowych, środek nosa, a następnie poczekać 5-10 minut. Potem wystarczy wszystko rozetrzeć puchatym pędzelkiem. Oczywiście przed wypiekaniem, nie zapomnijcie nałożyć korektor. To na prawdę działa. Koniecznie wypróbujcie. Właśnie w taki sposób uzyskacie super efekt, a Wasza cera będzie wyglądała na zdrową i wypoczętą. 

......


Puder zamknięty jest w plastikowym pojemniczku zawierającym krateczkę, która umożliwia Nam dozowanie produktu.  Co do konsystencji -  jest to puder sypki, delikatnie pylący się. Podczas aplikacji uważajcie, aby puder nie osypał się na Wasze ubranie. Oprócz metody baking, puder idealnie sprawdzi się do utrwalenia całego makijażu. Tak jak obiecywał producent po użyciu pudru na Naszą skórę, uzyskujemy satynowe wykończenie. Puder ten znacznie wydłuża trwałość całego makijażu, co mogłam zauważyć na własnej skórze - zmniejszyło się wydzielanie sebum. Trwałość pudru jest także bardzo dobra. U mnie najlepiej puder utrzymuje się w okolicach oczu, a co najważniejsze nie wchodzi w zmarszczki mimiczne. Pojemność pudru to 8 g, ale mi wystarcza na około 6 miesięcy. 




......

A teraz czas na podsumowanie ....

Opakowanie: + (poręczne, bardzo dobre dozowanie produktu),
Trwałość: + (bardzo dobra)
Aplikacja: +/- (potrafi osypywać się na ubrania) 
Pojemność:
Wykończenie makijażu: +
Cena: + (około 15 zł)



Całościowo puder oceniam na 5, ponieważ nigdy mnie nie zawiódł. Często pozwalał na przedłużanie trwałości wykonanego makijażu. Po prostu nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez użyciu pudru ryżowego. Mój kosmetyczny niezbędnik. 

A jak u Was się sprawdza? Stosujecie w swoim makijażu metodę baking? ;) Czekam na Wasze komentarze. 

Buziaki :*
Beauty blog

7 komentarzy:

  1. Sama obecnie używam tego pudru, właśnie do wypiekania i uważam, że jak za tą cene sprawdza się świetnie. Rzeczywiście zostawia gładką skórę i matuje na dość długo, jak na moja tłustą cerę, jednak podczas gorszych dni, potrafi delikatnie uwydatnić zaczerwienienia, szczególnie te, gdzie mam suchą skórkę lub strupek :) :)

    Uwielbiam metodę wypiekania, ponieważ ładnie rozświetla nam środkowe części twarzy, przez co makijaż wygląda bardziej profesjonalnie, a delikatnie przyciemny podkład robi się jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super post. Miałam w zamiarze zakupić ten produkt, a teraz na pewno to zrobię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) jest mi bardzo miło, że mogłam pomóc ;) Mega motywacja do pisania kolejnych postów ♥

      Usuń
  3. Miałam go kiedyś, ale było to wieki temu. Wiem, że sprawdzał się ok, ale szczegółów niestety nie pamiętam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto do niego wrócić, bo daje na prawdę fajne efekty ;)

      Usuń
  4. Puder super, ale niestety nie ma nic wspólnego z pudrem ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń