środa, 2 listopada 2016

HIT CZY KIT ? TEST PODKŁADU FACE FINITY ALL DAY FLAWLESS 3 IN 1 OD MAX FAXTOR

Jak osiągnąć piękną, nieskazitelną cerę? Jaki podkład wybrać, aby zatuszować wszelkie niedoskonałości? To najczęściej zadawane pytania. Dlatego dzisiaj sobie o tym porozmawiamy. A właściwie ja do Was troszeczkę pogadam, a na Wasze odpowiedzi jak zawsze czekam w komentarzach.

A więc jak znaleźć złoty środek, aby uzyskać nieskazitelną cerę kosmetykami. Otóż nasuwa mi się jedna metoda - metoda prób i błędów. Często pomiędzy koleżankami polecamy sobie produkty. Jednak musicie pamiętać, że to co sprawdza się u jednej z Was, niekoniecznie sprawdzi się też u Ciebie. Z tyłu głowy zawsze należy o tym pamiętać. Kosmetyk, który dla kogoś jest hitem i absolutnym must have w jego kosmetyczce, dla Nas może okazać się totalnym bublem. Dlatego dzisiaj przedstawię Wam test podkładu Face Finity All Day Flawless  3 in 1 od Max Factor.



Produkt ten używany jest przez makijażystów na całym świecie. Malowane są Nim modelki na całym świecie, najważniejsze gwiazdy filmowe. Więc postanowiłam go kupić i sprawdzić, czy dzięki niemu moja skóra będzie niczym z wybiegu. Najwyższy czas Beauty Blog to sprawdzić. 

Ale najpierw zerknijmy, co obiecuje Nam producent. Właśnie według tych kryteriów w głównej mierze będę go oceniała.

Podkład Face Finity All Day Flawless 3 in 1 
Trwałość bazy pod makijaż, kryjący efekt korektora i wykończenie podkładu. Podkład All Day Flawless 3 w 1 z filtrem SPF pozwala osiągnąć nieskazitelny i trwały wygląd. 
Podkład Face Finity All Day Flawless 3 w 1 trzyma się tak długo, jak baza pod makijaż, ukrywa niedoskonałości, jak korektor, a podkład w płynie z SPF 20 nadaje perfekcyjny efekt  wykończenia.
Nieskazitelne wykończenie makijażu, które trwa przez cały dzień.
Baza pod makijaż ułatwia przyczepność. 
Korektor ukryje niedoskonałości i zapewni nieskazitelny wygląd skórze.



Tyle obietnic producenta, a zaraz Beauty blog weźmie je pod lupę i sprawdzi, czy obietnice producenta okazały się prawdziwe. Zaczynamy wielki test.

Zacznijmy od tego, że sam podkład zamknięty jest w bardzo eleganckiej buteleczce z czarną pompką, która ma blokadę. Jak dla mnie jest to świetny gadżet, ponieważ mamy pewność, że podczas podróży nawet kropla produktu nie wydostanie się z buteleczki. Sama buteleczka jest przezroczysta, dzięki czemu dokładnie będziemy mogli sprawdzić pozostałość podkładu. Samo opakowanie daje wrażenie bardzo eleganckiego, niemalże z wyższej półki. Według mnie połączenie złota oraz czerni świetnie ze sobą współgra. Skoro już jesteśmy przy omawianiu opakowania to czas napisać o pojemności produktu, która standardowo wynosi 30 ml. Po otwarciu produktu mamy czas 12 miesięcy, aby zużyć cały produkt. Odcień testowanego produktu to Nude 47. Nie miałam żadnego problemu z doborem koloru podkładu, ponieważ jest tyle odcieni, że spokojnie każda znajdzie coś dla siebie. Odkąd zaczęłam testować produkt była bardzo zmienna pogoda - raz wietrznie, deszczowo, a raz bardzo słonecznie. Można powiedzieć, że dzięki psikusom cudownej, polskiej jesieni mogłam idealnie przetestować produkt w różnych warunkach. Pisałam już o opakowaniu, pojemności, więc czas ruszyć o krok do przodu i troszeczkę napisać Wam o konsystencji Naszego bohatera. I tutaj muszę się Wam przyznać, że konsystencja podkładu bardzo mnie zaskoczyła. Jest to zdecydowanie konsystencja dość płynnego podkładu. Pierwszy raz spotkałam się z tak płynną konsystencją, która bardzo mnie zaskoczyła. Standardowo podkład na twarzy rozprowadzałam nawilżoną gąbeczką. Podkład bardzo dobrze, równomiernie rozprowadzał się na skórze, nie pozostawiał żadnych smug. Krycie podkładu mogę ocenić na średnie. Bardzo dobrze radził sobie z drobnymi niedoskonałościami, ładnie wyrównywał koloryt cery. Bez problemu możemy stopniować jego krycie, dokładając kolejną warstwę, bez żadnych obaw o ważenie się produktu. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam produkt, bardzo zaskoczyła mnie informacja, że w jednym podkładzie zawarte mamy aż trzy produkty: bazę, korektor oraz podkład. Dlatego wykonując makijaż mogę zaoszczędzić chwilkę czasu. A jak wiadomo o poranku liczy się każda minuta. 





Przed napisaniem i w ogóle przed zakupem produktu bardzo dużo czytałam recenzji innych blogerek, czy też oglądałam recenzje na You Tube. Tam opinie były bardzo podzielone. Jedne blogerki polecały produkt, a inne zdecydowanie odradzały kupno tego produktu. Jak już pisałam na początku każda z Nas będzie wymagała od podkładu innego efektu. Niektórym z Was będzie zależało na ukryciu niedoskonałości, innym z Was będzie zależało tylko na pięknym wykończeniu. Oceniając produkt warto zawsze zwrócić uwagę na typ cery, ponieważ jeden podkład może idealnie sprawdzać się na skórze suchej, mieszanej, zaś inny na cerze przetłuszczającej. Ja posiadam cerę normalną przetłuszczającą się w strefie T. Na mojej skórze podkład ten nie podkreślił żadnych suchych skórek, lecz idealnie wtopił się w skórę. Warto zwrócić uwagę, iż podkład bardzo szybko zastyga na skórze. Po aplikacji podkładu nie czułam żadnego ściągnięcia, a co więcej nie miałam nawet uczucia iż nałożyłam go na skórę. Podkład perfekcyjnie połączył się ze skórą, dzięki czemu nadał jej bardzo naturalny wygląd. Po aplikacji podkładu mogłam zapomnieć o przetłuszczaniu się strefy T, ponieważ podkład ogranicza wydzielanie sebum. A co z trwałością? Na mojej skórze bez żadnych poprawek utrzymywał się do 8h. Sam produkt polecam każdej Dziewczynie, która szuka kryjącego podkładu na co dzień, ponieważ w takim makijażu Nasza skóra wygląda bardzo promiennie. W skali od 1 - 5 podkładowi przyznaję mocną 5 za nieskazitelną cerę oraz piękne wykończenie makijażu. 

A jak u Was sprawdza się podkład Face Finity All Day Flawless od Max Factor ?

Buziaki :*
Beauty Blog

5 komentarzy:

  1. nie miałam okazji go jeszcze przetestować :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam go na sobie, ale malowałam nim moją kuzynkę i faktycznie efekt był zachwycający :D niemniej ona ma prawie nieskazitelną cerę, a to też pomaga ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jak robisz brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej do podkreślenia brwi używałam zestawu do makijażu brwi Studio Eyebrow Kit w odcieniu 001 Medium Brown - super połączenie wosku oraz pudru, aktualnie do podkreślania brwi używam pomady z Freedom w odcieniu Medium Brown - praca nad podkreśleniem brwi z tym kosmetykiem to czysta przyjemność :)

      Usuń