wtorek, 3 stycznia 2017

TEST PODKŁADU HD LIQUID COVERAGE - NR 010 LIGHT BEIGE OD CATRICE

Hej Kochani !!! :) 

Wracam do Was po dłuższej przerwie. Naładowana pozytywną energią, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Postanowiłam przemyśleć sobie wszystko, przez jakiś czas skupić się na sobie i na swoich obowiązkach. W tym szybko tętniącym życiem świecie, zatrzymać się na chwilę. Odetchnąć. Odpocząć. Ale już jestem i zamierzam do Was wrócić z kolejnymi postami, inspiracjami, pomysłami. Dlatego dzisiaj zabieram się do pisania długo wyczekiwanego przez Was nowego posta. Dzisiaj skupimy się na nieskazitelnej cerze. Jak ją osiągnąć?

Każda z Nas marzy o nieskazitelnej cerze, ale niestety nie każda z Nas się z taką urodziła. Pomimo starannej pielęgnacji każda z Nas w pewnym momencie potrzebuje ukrycia swoich niedoskonałości. Długo szukałam takiego produktu. Testowałam wiele podkładów i niestety nie każdy z nich sprawdzał się dobrze. Od jakiegoś czasu strasznie głośno zrobiło się o nowym podkładzie od Catrice HD LIQIUD COVERAGE. Długo nie mogłam go nigdzie dostać, aż w końcu się udało. Ostatnia butelka w drogerii trafia w moje ręce. W końcu udało się kupić tak trudno dostępny podkład. Z tak trudnej dostępności podkładu wynika jedno: dziewczyny pokochały nowy podkład Catrice. A jak  sprawdził się u mnie? Czy na prawdę jest wielkim hitem?



Standardowo podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce, ale nie z pompką - tylko z pipetą. Jak dla mnie świetne rozwiązanie i mega higieniczne. Podkład jest dostępny w czterech odcieniach - może to troszeczkę za mała gama kolorystyczna, ale w drogerii było ostatnie opakowanie najjaśniejszego podkładu - 010 Light Beige i na ten właśnie się zdecydowałam. Trafiłam idealnie. Sama konsystencja podkładu jest dość płynna. Bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. A co najważniejsze jedna warstwa podkładu ukrywa wszelkie niedoskonałości. Jest to zdecydowanie podkład bardzo dobrze kryjący. W połączeniu z korektorem z tej samej serii (Liquid Camouflage High Coverage Concelear - 010 Porcelain) tworzy wspaniały duet. Jednak przy doborze odcieniu podkładu koniecznie zwróćcie uwagę na kolor, ponieważ podkład delikatnie ciemnieje. Ale za to wspaniałe krycie - wybaczam. Podkład wspaniale stapia się ze skórą, bardzo szybko zastyga na skórze, a co najważniejsze  świetnie współpracuje z innymi kosmetykami. Nie tworzy efektu maski, lecz pomimo tak dobrego krycia na naszej twarzy nadal pozostawia naturalny efekt. Podkład na mojej twarzy utrzymuje się przez cały dzień bez jakichkolwiek poprawek. Od jakiegoś czasu miałam problem ze świeceniem się skóry w punkcie T, odkąd używam produktu u z Catrice HD LIQIUD COVERAGE  całkowicie zapomniałam o tym problemie. Podkład ten idealnie sprawdzi się do codziennego makijażu jak i również na wielkie wyjścia. Teraz przekonałam się dlaczego jest tak trudno dostępny. Zdecydowanie podkład w niskiej cenie dorównał bardzo drogim podkładom. Jak dla mnie ideał.





A jak u Was się sprawdza? Czekam na Wasze komentarze? :)

Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Słyszałam o nim dużo dobrego, ale wiem też, że nie ma wielu dostępnych odcieni...

    OdpowiedzUsuń